Μενού

Διεθνής Ημέρα για τον Τερματισμό της Ατιμωρησίας

Έναν επιπλέον πλανήτη έχει το ηλιακό μας σύστημα!

Ο ηλιακό σύστημα ενδέχεται να φιλοξενεί κι έναν ένατο πλανήτη που είναι περίπου 10 φορές μεγαλύτερος από τη Γη και βρίσκεται σε τροχιά πολύ πέρα από τον Ποσειδώνα, ο οποίος περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο σε μια απόσταση τουλάχιστον 4,5 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Astronomical Journal.

Υπάρχουν ενδείξεις βάσει των προσομοιώσεων που έγιναν σε υπολογιστή ότι ο μυστηριώδης πλανήτης, ο οποίος αποκαλείται «9ος πλανήτη» -εφόσον υφίσταται- θα βρίσκεται σε τροχιά περίπου 20 φορές μακρύτερα από τον Ήλιο σε σύγκριση με τη Γη, υποστηρίζουν οι αστρονόμοι του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας στην Πασαντίνα.

Προς το παρόν οι επιστήμονες δεν έχουν παρατηρήσει απευθείας τον πλανήτη.

«Πρόκειται για ένα αρκετά σημαντικό τμήμα του ηλιακού μας συστήματος που παραμένει εκεί έξω για να το ανακαλύψουμε, το οποίο είναι αρκετά συναρπαστικό» επισήμανε ο αστρονόμος Μάικ Μπράουν σε μια ανακοίνωση.