Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας

Η πηγή ζωής βρέθηκε και σε άλλους αστέρες!

Σύμφωνα με μια μελέτη ενισχύεται η άποψη ότι υπάρχουν περιβάλλοντα κατάλληλα για τη δημιουργία ζωής και σε άλλους πλανήτες εκτός της Γης, καθώς υποστηρίζει πως υπάρχουν μεγάλες ποσότητες νερού είναι αποθηκευμένες σε πολλά ουράνια σώματα.

Υδρογόνο και οξυγόνο έχουν εντοπιστεί σε μεγάλες ποσότητες στην ατμόσφαιρα ενός αστεριού «λευκού νάνου» (υπόλειμμα πυρήνα ενός αστέρα) από το πανίσχυρο διαστημικό τηλεσκόπιο Herschel. Ο Μπόρις Γκανσίκε, ένας εκ των συντακτών της έρευνας και αστρονόμος στο πανεπιστήμιο του Γουόργουικ στη Βρετανία εξήγησε σχετικά:

«Υπάρχουν πολλά αστέρια νάνοι που κατακρατούν μεγάλες ποσότητες υδρογόνου στην ατμόσφαιρά τους και αυτή η νέα ανακάλυψη μας υποδεικνύει ότι αστεροειδείς και κομήτες, που είναι πλούσιοι σε νερό, βρίσκονται σε τροχιά γύρω από άλλους αστέρες εκτός του Ήλιου».

Ένας μεγάλος αριθμός πλανητών ενδέχεται επομένως να έχει αποθηκευμένους όγκους νερού που θα μπορούσαν να συγκριθούν με εκείνους της Γης. Το νερό αυτό ενδέχεται, όπως στην περίπτωση της Γης, να έχει μεταφερθεί από τους αστεροειδείς και τους κομήτες, επισημαίνεται στην έρευνα που δημοσιεύτηκε από τη Royal Astronomical Society στο Λονδίνο.

«Πολλοί πλανήτες μπορεί να τροφοδοτήθηκαν με νερό μέσω της σύγκρουσής τους με αστεροειδείς και κομήτες, όπως η Γη, δημιουργώντας περιβάλλον κατάλληλο για ζωντανούς οργανισμούς», πρόσθεσε ο Ρομπέρτο Ράντι του πανεπιστημίου του Γουόργουικ, συντάκτης της έρευνας.

Η περίπτωση επομένως της Γης ενδέχεται να μην είναι η μοναδική και να υπάρχουν πολλές ανάλογες περιπτώσεις πλανητών. Η ποσότητα του νερού που βρέθηκε στο λευκό νάνο ισοδυναμεί με το 30- 35% του όγκου των ωκεανών στη Γη, σύμφωνα με τον επιστήμονα.

Υπεραλίευση και μόλυνση οδηγούν στην ανησυχητική αύξηση μεδουσών στον Κορινθιακό

Την κήρυξη του Κορινθιακού κόλπου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης με πιθανή την εξ ολοκλήρου απαγόρευση της αλιείας για τουλάχιστον έναν χρόνο προκειμένου να καταστεί δυνατή η γρηγορότερη λύση του...

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Α.Π.Ε

Σε λειτουργία ο πρώτος σταθμός παραγωγής ενέργειας υδροηλεκτρικής και ηλιακής ενέργειας (video)

Ο πρώτος σταθμός ηλεκτροπαραγωγής παγκοσμίως που συνδυάζει υδροηλεκτρική και ηλιακή ενέργεια άνοιξε στην Πορτογαλία, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την ανανεώσιμη ενέργεια.