Μενού

Παγκόσμια Ημέρα για τον Τραυλισμό

NASA: Ανακοινώσεις την Τετάρτη για σημαντική ανακάλυψη πέρα από το ηλιακό μας σύστημα

Συνέντευξη Τύπου στην οποία θα γίνουν ανακοινώσεις για ανακάλυψη αφορά σε πληροφορίες για εξωπλανήτες, θα προχωρήσει η NASA την Τετάρτη.

Σύμφωνα με την πρόσκληση της NASA, θα κοινοποιηθούν για πρώτη φορά πληροφορίες για μια «ανακάλυψη πέρα από το ηλιακό μας σύστημα».

Όπως επισημαίνεται, οι πληροφορίες αφορούν σε εξωηλιακούς πλανήτες (ή εξωπλανήτες), δηλ. πλανήτες που περιστρέφονται γύρω από άλλους αστέρες και όχι γύρω από τον ήλιο. Δεν αναφέρονται άλλες πληροφορίες σχετικά με τη φύση της ανακάλυψης.

Η συνέντευξη Τύπου θα λάβει χώρα στις 22 Φεβρουαρίου και θα μεταδοθεί live στον ιστότοπο και τον τηλεοπτικό σταθμό της NASA.

Σε αυτήν αναμένεται να παρευρεθούν αστρονόμοι και επιστήμονες από κάθε γωνιά της Γης, ενώ η Nasa θα δεχτεί και ερωτήσεις από το κοινό, τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν μέσω Twitter, με το hashtag #AskNasa.