Ημέρα κατά του Δουλεμπορίου

Σε μια πρόσφατη παρατήρηση του γιγαντιαίου κόκκινου άστρου – του μεγαλύτερου στον αστερισμό του Σκορπιού – οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι ο Αντάρης εκλύει τεράστιες ποσότητες ύλης καθώς πλησιάζει στο τέλος της ζωής του.

Διαβάστε περισσότερα: Ο υπεργίγαντας Αντάρης "εκπέμπει" μια άγνωστη δύναμη!

Λίγο πάνω από τους γεωστατικούς δορυφόρους, σε απόσταση 44.000 χιλιομέτρων, θα περάσει στις 12 Οκτωβρίου αστεροειδής 15 έως 30 μέτρων. Η απόσταση είναι σχεδόν στο ένα όγδοο της απόστασης Γης - Σελήνης, σύμφωνα με την Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).

Διαβάστε περισσότερα: Μικρός αστεροειδής θα περάσει «ξυστά» από τη Γη τον Οκτώβριο

Μία άγνωστη έως τώρα αρχαία οικογένεια αστεροειδών ανακάλυψαν Ευρωπαίοι αστρονόμοι, μεταξύ των οποίων μία Ελληνίδα. Η οικογένεια αυτή βρίσκεται στη ζώνη μεταξύ Άρη και Δία. Είναι η αρχαιότερη σε αυτή την περιοχή, από όπου προέρχονται οι περισσότεροι αστεροειδείς και μετεωρίτες που κατά καιρούς πέφτουν στη Γη.

Διαβάστε περισσότερα: Ανακαλύφθηκε η αρχαιότερη οικογένεια αστεροειδών

Ένα ιδιαίτερο και σπάνιο φαινόμενο θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν όσοι …στρέψουν το βράδυ το βλέμμα στον ουρανό. Είτε με τηλεσκόπιο είτε με γυμνό μάτι, είτε σε κάποιον αρχαιολογικό χώρο είτε απλά στην ταράτσα του σπιτιού, η Αυγουστιάτικη πανσέληνος, η πιο δημοφιλής το καλοκαιριού, κάνει φέτος τη διαφορά καθώς θα «συνδυαστεί» με τη μερική έκλειψη.

Διαβάστε περισσότερα: Και πανσέληνος και μερική έκλειψη Σελήνης

Τον πιο ακριβή χάρτη της ύλης του σύμπαντος δημιούργησαν οι επιστήμονες.

Διαβάστε περισσότερα: Νέος χάρτης της συμπαντικής ύλης - Δείτε το video