Αρχική Special Topics ClickEvents: Η ψηφιακή “ολοκλήρωση” των συνεδρίων της Smartpress

ClickEvents: Η ψηφιακή “ολοκλήρωση” των συνεδρίων της Smartpress

0
ClickEvents
Διαφήμιση

Ακολουθώντας  τις τάσεις της εποχής, όπου όλα βρίσκονται online, η Smartpress δημιούργησε «τη μεγαλύτερη» όπως ανακοίνωσε, πλατφόρμα ψηφιακού μετασχηματισμού ClickEvents.

Είναι η virtual εκδοχή των αναγνωρισμένων και καθιερωμένων συνεδρίων InfoCom της Smartpress σε Ελλάδα και Κύπρο.

Στόχος, τα συνέδρια της Smartpress που βρίσκονται στην πρώτη θέση από πλευράς περιεχομένου, επισκεπτών και networking, να κερδίσουν την πρωτοκαθεδρία και με την πολυκαναλική ψηφιακή εκδοχή τους

Συνέδρια με ένα click στην οθόνη σας

Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τα προσεχή online events, τα οποία μπορεί να παρακολουθήσει ζωντανά από οπουδήποτε, οποτεδήποτε, μέσα από μία ποικιλία καναλιών (zoom, Facebook, YouTube, LinkedIn).

Παράλληλα, μέσα από την πλατφόρμα, θα μπορεί να παρακολουθήσει και τα κλασικά συνέδρια της SmartPress, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Παρακολουθώντας live τα Clickevents, παρέχεται αυξημένο interactivity για μια φιλική και εύχρηστη εμπειρία, on line ερωτήσεις, eventainment, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, δυναμικά social media και πολλές εκπλήξεις!

Τέλος, όσοι παρακολουθήσουν τουλάχιστον το 80% του live event, θα λαμβάνουν αυτόματα με e-mail τη σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. Κάντε λοιπόν ένα κλικ για να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή!

Τα ClickEvents δεν προέρχονται από παρθενογένεση.

Η Smartpress πρωτοπορούσε πάντα στο digital! Για την ακρίβεια ήταν  οι πρωτεργάτες του phygital στην Ελλάδα, “πατώντας” με τον ίδιο επαγγελματισμό και τον ίδιο βαθμό επιτυχίας τόσο στο φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο, αφού πρώτη «έτρεξε» υβριδικά events. «Απλά, προτιμούσαμε να μιλάμε δια ζώσης για το online, να συζητάμε εξ επαφής για το ψηφιακό περιβάλλον και να δίνουμε το χέρι live σε όσους μας εμπιστεύθηκαν τα τελευταία 23 χρόνια» αναφέρει χαρακτηριστικά

Από το 1995 έως σήμερα, η εταιρεία  ακολουθεί τις ίδιες ακριβώς αξίες:
  • Την καινοτομία, την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα, την αποτελεσματικότητα, τη σύγχρονη αντίληψη, την πελατοκεντρική φιλοσοφία, τις φρέσκες ιδέες, το networking, τη δημιουργία leads και την προσωπική επαφή.

Στην ουσία τα webinars, webcasts, webducts και οι εκδηλώσεις της ClickEvents συνιστούν ένα εναλλακτικό κόμβο ενημέρωσης για την παρακολούθηση των online συνεδρίων, εκδηλώσεων, σεμιναρίων και προϊοντικών παρουσιάσεων, που διοργανώνει η Smart Press: (Hotel Tech, SECPRO – Security ProjectInfoCom Security, Data Governance World, InfoCom Security Cyprus, MCW – Mobile Connected World, SCW – Smart Connected World, Digital & IT Law and Regulation Summit, EBDW – e-Business WorldDMW – Digital Media WorldICW – InfoCom WorldDigital Shipping World, WIT – Women In Tech, ICCY – InfoCom Cyprus, Security Project Cyprus).

Υπάρχει ένα ευρύ πεδίο θεματολογίας στο οποίο είχαμε εξειδικευθεί (Επιχειρηματικότητα, ΙΤ Business, Telecoms, Security, Cybersecurity, Τουρισμός,  Ε-Commerce, Digital Marketing, Management, 5G, Big Data και άλλα νέες δράσεις σε τομείς όπως: Υγεία, Logistics, Ναυτιλιακά, HR)

 

Πληροφορίες για επόμενα Συνέδριο

Τρίτη 30 Ιουνίου 2020 // 18.00

Customer Experience 

Customer experience for clickevents 1600x900
Customer experience for clickevents 1600×900

Η Εμπειρία Πελάτη μπορεί στην χώρα μας να αποτελεί ένα φρέσκο “trend”, στην πραγματικότητα όμως αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικών πολλών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων για όλη την Ελλάδα για περισσότερο από 40 χρόνια.

Και αυτό διότι η Εμπειρία Πελάτη δεν είναι μόνο ένα εύρος ευφάνταστων και δαπανηρών ενεργειών, έτσι όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες νομίζουν. Αντιθέτως είναι μία πάγια πρακτική που έχει σκοπό να διευκολύνει αποτελεσματικά την αλληλεπίδραση του πελάτη με την εκάστοτε επιχείρηση.

Στο 120-λεπτο Webinar της ClickEvents, η Ξένια Κούρτογλου και ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης θα μας ξεναγήσουν στις πρακτικές αυτές δείχνοντας τα βήματα για επιτυχημένη εμπειρία του πελάτη, μέσα από ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές που δεν απαιτούν κόστος, πόρους ή σημαντικές αλλαγές της υφιστάμενης δομής της επιχείρησης.

  • 1. Τι είναι CX και πως καθορίζεται?
  • 2. Η WOW, ΟΚ και OUCH εμπειρία!
  • 3. Η Λήψη της Απόφασης
  • 4. Αρχίζοντας από τα απλά
  • 5. Αυτοερωτήματα
  • 6. Διαδικασίες
  • 7. Το Μυστικό της Όψης και η Αίσθησης
  • 8. Έλεγχος και Επαναπροσδιορισμός
  • 9. Ο Ορισμός του Πρωτοπόρου CX Στελέχους
  • 10. Η μετά COVID-19 ευκαιρία για Εμπειρία
  • 11. Οι Δείκτες Ικανοποίησης Πελατείας
  • 12. Τα Εργαλεία μέτρησης της Ικανοποίησης
  • 13. Μετατρέποντας την ανατροφοδότηση σε καθοδήγηση
  • 14. Πρακτικές και Εργαλεία άμεσης εφαρμογής

Μέσα από ένα διαδραστικό Q&A και με την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων οι ομιλητές θα απαντήσουν τόσο σε θέματα που αφορούν στην ύλη, όσο και επιμέρους CX θέματα/απορίες που αφορούν στις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων.

Κόστος Συμμετοχής

Early Bird Offer για εγγραφές έως και 28 Ιουνίου, 149 ευρώ.
Μετά το τέλος της Early Bird προσφοράς το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 249 ευρώ.

Η πληρωμή γίνεται μέσω PayPal.
Εναλλακτικά μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση επικοινωνώντας στο 210-5230000

Certificate of Attendance

Μετά την ολοκλήρωση του event, οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020 // 18.00

E Commerce: The 5 Top Secrets of e-commerce

click event 3
E Commerce: The 5 Top Secrets of e-commerce

Οι κορυφαίοι αγοραστές, πελάτες που ξοδεύουν περισσότερα από 500 ευρώ το χρόνο σε online αγορές λιανικής, είναι ένας μεγάλος και κρίσιμος παράγοντας στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και αποτελούν το 39% του συνόλου των πελατών E Commerce λιανικής.

Τι περιμένουν αυτοί οι σούπερ-αγοραστές από την επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να ξεπεράσετε αυτές τις προσδοκίες, να τους προσελκύσετε και να τους πάρετε τα χρήματα πριν από την περίοδο των διακοπών παρέχοντάς τους μια συγκλονιστική και πολυκαναλική εμπειρία;

Τι κάνουν οι επιτυχημένες b2b και b2c επιχειρήσεις για να γεμίσουν το καλάθι τους;

Τι ρόλο παίζουν τα social media και το e-mail marketing και ποια είναι το μυστικά τους; Ποιοι εναλλακτικοί τρόποι υπάρχουν στην ιδιαίτερη εποχή που διανύουμε;

Παρακολουθήστε το webinar με τίτλο ΤΗΕ 5 TOP SECRETS OF E-COMMERCE και θα τα μάθετε όλα!

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

Ιδιοκτήτες e-shops και στελέχη στο e-commerce, το digital marketing, την Επικοινωνία, τη Διαφήμιση και το Marketing. Επίσης σε CEOs, επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων και γενικά όποιον ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί ενεργά και αποτελεσματικά στο e-commercce.

 

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

 

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020 // 18.00

Digital Marketing: Lets go Digital

Click events2
Digital Marketing: Lets go Digital

Στα ανανεωμένα ζητούμενα του Digital Marketing στη νέα εποχή θα εστιάσουν οι συμμετέχοντες στο webinar “Let’s go Digital”.

Οι νέες ευκαιρίες που προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον, η ανανεωμένη εντολή για τη δημιουργία αξιόπιστουκαι στοχευμένου content, η χάραξη επιτυχημένης στρατηγικής 360, η σημασία της δημιουργικότητας για πρωτοπόρες εφαρμογές ψηφιακού marketing, η customized προσέγγιση κοινών και tribes και ο διαφοροποιημένος ρόλος των influencers αποτελούν τη βάση συζήτησης των καλεσμένων στο panel.

Στην ατζέντα του webinar εντάσσονται και όλες οι νέες τάσεις στην εποχή Covid19 για τα Google Ads, το SEO(Search Engine Optimisation), το email marketing, το εταιρικό Website και την παρουσία στο Διαδίκτυο, τα πιο hot Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και φυσικά το Facebook advertising. Με τον ευρυγώνιο αλλά και μικροσκοπικό φακό της Click events, που βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

Το webinar απευθύνεται σε στελέχη και επιχειρηματίες του χώρου, όπως και σε άτομα που ενδιαφέρονται ή δραστηριοποιούνται στο χώρο του Digital Marketing, με σκοπό να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν, ακόμη και μέσα από τις πιο δύσκολες κρίσεις, να αναζητήσουν και να βρουν νέες διεξόδους επικοινωνίας με τα κοινά τους.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

 

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020 // 17.00

Sales and marketing in Western-Europe during (and after!) Covid-19 times

click event 1
Sales and marketing in Western-Europe during (and after!) Covid-19 times

Ζούμε μία πραγματικότητα που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από λίγους μήνες. Η αστάθεια και οι καθημερινές αλλαγές είναι το κύριο χαρακτηριστικό της.

Το ερώτημα όλων είναι με ποιο τρόπο θα καταφέρει μια επιχείρηση να επιβιώσει σε αυτό το περιβάλλον και να επιστρέψει στην κανονικότητα. Πως θα αναστρέψει την ισχύουσα κατάσταση; Ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες σε αυτό το “business unusual” περιβάλλον;

Πως θα προσαρμόσουμε την επιχειρηματική μας δράση στη νέα τάξη πραγμάτων; Ποιες είναι οι στρατηγικές, οργανωτικές και οικονομικές αλλαγές που απαιτούνται και πως μπορούν να υλοποιηθούν; Και κυρίως πως θα λειτουργήσουν το marketing και οι πωλήσεις προκειμένου να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επίπεδα ρευστότητας, που θα μας οδηγήσουν στην post COVID εποχή;

Οι απαντήσεις προφανώς διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες βασικές αρχές και προτεραιότητες τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος και οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση είναι:

  • Πως είναι ο διαφορετικός  τρόπος που δρουν οι επιτυχημένες  εταιρίες.
  • Πώς να επενδύσετε επιλεκτικά στην εμπορική ανάπτυξη
  • Πώς να καλλιεργήσετε και να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας;

Σε ποιο βαθμό η κρίση είναι ευκαιρία για αναδιοργάνωση και πως θα “αναγνωρίσουμε” τις απαιτούμενες αλλαγές;

Εξειδικευμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζουν τις λύσεις, συζητούν για τα προβλήματα και απαντούν στις απορίες σας!

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

CEOs, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, σύμβουλοι εμπορικών θεμάτων, διευθυντές τεχνολογίας, στελέχη πωλήσεων, στελέχη marketing, στελέχη επιχειρηματικής ανάπτυξης, οικονομικούς διευθυντές, διευθυντές λειτουργιών.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

 

Τρίτη 28 Μαΐου 2020 // 17.00

Coronavirus: A great test for Corporate Social Responsibility

Coronavirus A great test for Corporate Social Responsibility
Coronavirus: A great test for Corporate Social Responsibility

Το Clickevent ανοίγει το διάλογο για τη σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης Υγείας και Οικονομίας με την παρουσίαση μίας σημαντικής έρευνας για το χώρο του CSR. Οι συμμετέχοντες στο πάνελ ανοίγουν τα χαρτιά τους, σχολιάζουν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για τη στάση που τηρούν οι Έλληνες καταναλωτές σε κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων την περίοδο του κορονοϊού. Τέλος αναλύουν τη σημασία του άμεσου μετασχηματισμού των προγραμματισμένων δράσεων ΕΚΕ και της εστίασης των budgets στην τρέχουσα κρίση, τόσο για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων όσο και για τους ίδιους τους πελάτες/καταναλωτές αλλά και το κοινωνικό σύνολο.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

Επιχειρηματίες, CEO’s, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους, επικοινωνιολόγους, coaches, εργαζόμενους όλων των κλάδων, φοιτητές, και όλους όσους ενδιαφέρονται να γνωρίζουν την σημερινή κοινή γνώμη στο γίγνεσθαι της χώρας

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ
Τρίτη 26 Μαΐου 2020 // 17.00

Technology: The accelerator of economy!

Technology The accelerator of economy
The accelerator of economy

Θεωρητικά ο τίτλος μπορεί να φαίνεται κοινότυπος, αλλά στην πράξη οι άνθρωποι αντιπαθούν τις αλλαγές και η τεχνολογία, η οποία ως -εκ φύσεως- game changer, δεν είναι πάντα ευπρόσδεκτη όταν μπαίνει στην καθημερινότητα. Μερικές φορές μάλιστα εισβάλλει βίαια και δημιουργεί ανατροπές -που έρχονται για να μείνουν- όπως έγινε π.χ. με την πρόσφατη κρίση. Πως λέμε ουδέν κακόν αμιγές καλού;

Σε κάθε περίπτωση τις τελευταίες δεκαετίες, οι τεχνολογίες έρχονται με καταιγιστικό ρυθμό και ενίοτε το κοινό αδυνατεί να τις αφομοιώσει και να τις εντάξει στη ζωή του με την ταχύτητα που εμφανίζονται. Όπως έχουν πει χαρακτηριστικά είναι σαν να προσπαθείς να πιείς νερό από πυροσβεστικό κρουνό.

Αυτό ωστόσο μοιάζει να αλλάζει. Με την πρόοδο των γενεών, οι άνθρωποι που μεγάλωσαν και έζησαν τις συνεχόμενες αλλαγές -αλλά και ανατροπές- είναι πλέον έτοιμοι -από επιθυμία ή από ανάγκη- όχι μόνο να βάλουν την τεχνολογία στη ζωή τους, αλλά και να δημιουργήσουν νέα οικοσυστήματα που θα παράγουν νέες αξίες. Στο πρόσφατο lockdown διαπιστώσαμε ότι το αίμα που έτρεχε στις φλέβες της οικονομίας ήταν στην πλειονότητά του ψηφιακό. Η κοινωνία του Gbits λειτούργησε και όλοι -θέλοντας και μη- τείνουν προς αυτήν. Τι σημαίνει αυτό για την επόμενη ημέρα και πως θα μπορούσε να συμβάλει στην ανάκαμψη της οικονομίας που είναι η επόμενη μεγάλη μάχη;

Η αλήθεια είναι ότι μιλώντας σήμερα για τεχνολογίες, αυτές ταυτίζονται σχεδόν με τις εξελίξεις στον ψηφιακό τομέα, δηλαδή τις Τηλεπικοινωνίες και την Πληροφορική, η οποία μάλιστα ανοίγει μία τελείως νέα οικονομία, την Οικονομία των δεδομένων. Αυτή που παράγει όχι μόνο αξία, αλλά έχει και τη δική της αποτίμηση.

Σε αυτή τη συνάντηση του ClickEvents, θα δούμε σε πιο βαθμό οι τεχνολογίες επιταχύνουν την παραγωγή αξίας για τους πολίτες, δημιουργούν νέα προϊόντα, επιταχύνουν τη διακίνηση της πληροφορίας, μειώνουν την ανάγκη των μετακινήσεων, περιορίζουν την σπατάλη πόρων, βοηθούν στην ανάκαμψη και δίνουν συνεχώς τροφή για σκέψη και καινοτομία στις νέες γενιές επιχειρηματιών.

Θα αναλύσουμε τους πυλώνες πάνω στους οποίους θα πατήσει το οικοδόμημα της νέας τεχνο-οικονομίας, τι αναμένουν οι συντελεστές της, αλλά και ποια είναι τα οφέλη για τους πολίτες.

Επειδή όμως το νόμισμα συνήθως έχει δύο όψεις, σίγουρα αξίζει να τις αναλύσουμε και τις δύο. Πόσο θα επηρεάσει τις θέσεις, αλλά και τις σχέσεις εργασίας η είσοδος της τεχνολογίας σε παραδοσιακές οικονομίες; Πόσο προσχηματική είναι η θεσμική προστασία των προσωπικών δεδομένων; Ποιες θέσεις εργασίας τείνουν να καταργηθούν και ποιες νέες δημιουργούνται; Πόσο κοντά είναι η έννοια του disruption με τον εκτροχιασμό;

Τέλος, θα προσπαθήσουμε να ζυγίσουμε όλα τα παραπάνω για να καταλήξουμε σε μία αποτίμηση και πολλές προβλέψεις.

Αρωγοί μας σε αυτή την προσπάθεια, μία έρευνα της Focus Bari για τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία και τη συμπεριφορά τους στη διάρκεια του lockdown, αλλά και οι φιλοξενούμενοι του ClickEvents, θεσμικοί αλλά και εκπρόσωποι από μεγάλες εταιρείες του χώρου οι οποίοι από την εμπειρία και τη θέση τους ο καθένας, θα μας δείξουν που οδηγεί η νέα λεωφόρος της τεχνο-οικονομίας.

Στην ουσία πρόκειται για μία ψηφιακή έρευνα για το παρόν και κυρίως για το μέλλον της τεχνολογίας η οποία θα ολοκληρωθεί on line τις επόμενες εβδομάδες.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

CEO’s, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων κάθε βαθμίδας, σύμβουλοι τεχνολογίας, διευθυντές τεχνολογίας, στελέχη πωλήσεων, στελέχη marketing, οικονομικοί διευθυντές, στελέχη cybersecurity, μηχανικοί, οικονομολόγοι, στελέχη τμημάτων HR, νομικοί, εργαζόμενοι όλων των κλάδων, φοιτητές, και γενικά όλους όσους ενδιαφέρονται να γνωρίζουν τις επιπτώσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, το παρόν και -κυρίως- το μέλλον της τεχνολογικής αγοράς και της Ελληνικής Οικονομίας.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020  // 17:00 – 19:00

The NEXT DAY 4 the NEXT WE

seminar

Καθώς μπήκαμε ήδη στην “επόμενη μέρα”, βαδίζοντας όλοι προς μια “νέα πραγματικότητα” έως ότου φτάσουμε σε μια “νέα κανονικότητα”, πώς σκέπτονται, πώς αισθάνονται, πώς συμπεριφέρονται και πώς προτίθενται να λειτουργήσουν οι Έλληνες μετά από σχεδόν δύο μήνες lockdown;

Ποια θα είναι η “επόμενη μέρα” για την πολιτεία και τους μεγάλους οργανισμούς απέναντι σε αυτούς τους Έλληνες;

Ειδικοί του χώρου των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας συζητούν πάνω στα πιο πρόσφατα ευρήματα της Focus Bari, θέτοντας ουσιαστικές κατευθύνσεις φωτεινής σκέψης μέσα στο “ομιχλώδες τοπίο”.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

Επιχειρηματίες, CEO’s, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους, επικοινωνιολόγους, coaches, εργαζόμενους όλων των κλάδων, φοιτητές, και όλους όσους ενδιαφέρονται να γνωρίζουν την σημερινή κοινή γνώμη στο γίγνεσθαι της χώρας

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας άμεσα εδώ
Διαφήμιση