Αρχική Ειδήσεις Bloggers μοιράζονται με χιλιάδες followers ελληνικούς προορισμούς

Bloggers μοιράζονται με χιλιάδες followers ελληνικούς προορισμούς

0
Διαφήμιση

Αμέτρητες όμορφες εικόνες και εμπειρίες έχουν μοιραστεί bloggers από όλο τον κόσμο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, μετά από οργανωμένες επισκέψεις τους στην Ελλάδα, από την Χαλκιδική μέχρι και την Μάνη.

Με εξειδίκευση πάνω στη φωτογραφία, τη μόδα και το lifestyle, δημοφιλείς bloggers και vloggers έχουν καταγράψει όλες τις ξεχωριστές εμπειρίες που έζησαν κατά την παραμονή τους στη χώρα μας.

Η στρατηγική στόχευση της Marketing Greece στην οργάνωση εξειδικευμένων αποστολών διακεκριμένων διεθνών bloggers, αναδεικνύει τη δυναμική που παρουσιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία προβολής ενός προορισμού.

Εξαιρετικό παράδειγμα αυτής της δυναμικής αποτελεί Το βίντεο blog του γαλλικού Youmakefashion.fr με θέμα «72 ώρες στην Αθήνα» που δημιουργήθηκε μετά την επίσκεψη της Margot Cirou στην πόλη (https://www.youtube.com/watch?v=zk_V0SuJijc).

Bloggers όπως η Carrie Ann Hardwood με το Wishwishwish.net, ένα από τα δημοφιλέστερα lifestyle blogs στην Αγγλία το οποίο απαριθμεί πάνω από 102.000 followers στο Instagram, και o Osmani Tavares, με το γαλλικό ταξιδιωτικό blog Οhmybloogness.com, των 105.000 μοναδικών μηνιαίων επισκεπτών, έχουν επίσης μαγέψει χιλιάδες followers προβάλλοντας και αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες των ελληνικών προορισμών.

Η Emily Luxton, μέσα από το blog της, περιγράφει πως εντυπωσιάστηκε τόσο από τη μοντέρνα πλευρά όσο και από την πλούσια ιστορία της Αθήνας και η Marion Gruber, με το γαλλικό blog μόδας fringeandfrange.com, αφηγείται πως ανακάλυψε στην Χαλκιδική έναν εξωτικό προορισμό με αμμώδεις παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά.

H Marketing Greece θα πραγματοποιήσει το 2ο Blogtrotters 2015, στην Θεσσαλονίκη, από τις 16 Ιουνίου ως τις 20 Ιουνίου 2015. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, δεκάδες διεθνείς bloggers θα γνωρίσουν την πόλη, θα ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες και θα τις μοιραστούν στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα ταξιδέψει στο κόσμο, με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας.

Το 2013 ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ως σύγχρονος Κοινωνικός Εταίρος, ίδρυσε με συμμέτοχους το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την MARKETING GREECE, Ανώνυμη Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Η Marketing Greece στοχεύει, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

Διαφήμιση